Passa al contingut principal

Palma gòtica

El departament de social ha organitzat una excursió a Palma perquè els alumnes de 2n d'ESO  visitin els edificis gòtics de la ciutat.

Aquí teniu un resum de la sortida fet per Aina Capó de 2n D i un parell de fotos fetes per les professores acompanyants.

Quan vàrem arribar a Palma feia molt bon temps i el primer que vàrem fer va ser visitar uns edificis antics d'arquitectura gòtica: la Llotja, el Consolat de Mar... Allà férem unes activitats per parelles, com per exemple fotografies d'elements gòtics. Després vàrem anar a l'Hort de Rei, on vàrem tenir temps de berenar i passejar. I finalment, visitàrem la Catedral.
Va ser una excursió bastant entretinguda i interessant.
Aina Capó
2n d'ESO D




Divendres 10 de març els alumnes de 2n anàrem d'excursió a Palma. Visitàrem la Llotja només per defora, després vàrem anar al Consolat de la Mar i la Plaça de la Drassana. Allà vàrem veure l'escultura d'un mariner mallorquí del segle XIV, anomenat Jaume Ferrer.
Vàrem caminar un poc més, fins al Palau de l'Almudaina, i allà vàrem tenir 45 minuts lliures per passejar per Jaume III, la Plaça Major, etc.
Quan tornàrem al principi del Born, les professores ens esperaven i ens vàrem fer unes fotos a les fonts i amb el cigne.
Finalment vàrem anar a la catedral, on una al·lota ens va fer una visita guiada que va ser molt interessant.

Alexandra Baicu 
2n F
















Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Projecte cotxe elèctric

CURSA DE COTXES ELÈCTRICS El departament de tecnologia del nostre centre no s'atura de sorprendre'ns amb activitats que tenen com a protagonistes els treballs fets pels alumnes. En aquesta ocasió els alumnes de 3r d'ESO  han hagut de construir uns cotxets elèctrics  que després han enfrontat entre si en dos tipus de curses  de velocitat: un circuit  en línia recta i una prova d'habilitat en un circuit  en ziga-zaga. A l'hora de construir els cotxets els alumnes havien de tenir en compte aquests requisits: Els cotxes han d´estar impulsats per dos motors elèctrics. Han de tenir unes d imensions màximes 30x20 cm. Han de disposar d´un comandament per fil on hi haurà els dispositius de control i les piles. Es poden utilitzar diversos materials per construir els cotxes . El cotxe ha de tenir un interruptor general ON/OFF. Han disposat de 10 classes per construir-los. Les curses s'han efectuat al hall de l...

Memorial de Tabarka

ELS ALUMNES DE 1R D  OPINEN SOBRE  MEMORIAL DE TABARKA Tots els alumnes de 1r d'ESO han llegit, durant aquest segon trimestre que acaba, una novel·la de Ponç Pons titulada Memorial de Tabarka . En acabar-la han escrit la seva opinió i en aquesta ocasió us en publicam una mostra dels alumnes de 1r D. Ha estat molt interessant. Per a mi  és molt difícil que m'agradi un llibre perquè no m' agrada gens llegir. En tot moment hi ha hagut acció. El meu personatge preferit ha estat Enzo perquè ha estat molt divertit.(J. Viñas)   M'ha agradat ja que a mi m'agraden els llibres d'aventures, misteri i amor . La part que més m'agrada és quan tots aconsegueixen alliberar-se d'Aben Yusuf. La part que menys m'agrada és el diàleg entre els frares . El personatge que més m'agrada és Ismael perquè és un nin molt valent i aconsegueix un pare bo i valent .(A. Collado) Molt entretengut perquè a mi m'agraden molt els llibres d...

Premi de Física i Química

UN GRUP D'ALUMNES I EL PROFESSOR ANTONI SALVÀ GUANYEN UN PREMI DE CIÈNCIA . Tres grups d’alumnes, actualment de 2n curs de   batxillerat de ciències i tecnologia, de l’IES Felanitx, coordinats pel professor de Física i Química Antoni Salvà i Tomàs, han aconseguit 3 premis al prestigiós concurs internacional “Ciencia en Acción”, dirigit a estudiants, professors, investigadors i divulgadors de la comunitat científica, en qualsevol de les seves disciplines. És la versió per a països de parla hispana o portuguesa, de la península ibèrica i d’Amèrica, del programa europeu “Science On Stage” present a quasi tots els països de la Comunitat Europea i Canadà. “Ciencia en Acción” és una iniciativa del Consell Superior d’Investigacions Científiques (SCIC), l’Institut de Ciències Matemàtiques (ICMAT), les Reials Societats Espanyoles de Física (RSEF), i de Química (RSEQ), la Societat Espanyola de Bioquímica i Biologia Molecular (SEBBM), la Societat Geològica d’Espa...