ANALITZANT EL TIL 13-14

L'activitat es va organitzar en quatre rondes de torns de paraula. Va iniciar-se amb la intervenció d'Iñaki Aicart que va comentar les dades recollides per l'Assemblea i ADESMA, sobre les capacitats del alumnes i la formació del professorat que han rebut i impartit respectivament matèries en anglès. El seguiren la resta de components que varen explicar com s'havia valorat des de cada centre l'experiència del TIL, negativa en general. S'analitzà a continuació la col·laboració de la Conselleria que ha estat nul·la en tots els casos.Quant a les condicions que cada centre considera necessàries per a millorar la competència lingüística en anglès, destacaren dues idees: el projecte de Seccions Europees per una banda i una major presència de l'anglès a l'entorn extraescolar. Per acabar, tots els centres coincidiren a manifestar el desconcert i desànim respecte al curs vinent en què, per una banda el Til haurà d'aplicar-se a més cursos i s'haurà de començar a treballar amb la LOMCE.
La sala era plena d'espectadors, la major part dels quals eren ensenyants.

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada