Passa al contingut principal

MIQUEL MAIMÓ, GUARDONAT DE BELL NOU


No és la primera vegada que aquest curs l’alumne de l’IES Felanitx Miquel Maimó rep un premi en reconeixement a les seves altes qualitats. Després de ser guardonat en convocatòries com l’Olimpíada de geografia i l’Olimpíada de llengua i literatura catalanes, ara ha resultat guanyador de la 12a Convocatòria dels Premis d’Investigació per a alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior convocats pel Consell Social de la Universitat de les Illes Balears. Aquests premis pretenen, entre altres objectius, fomentar entre els joves l’esperit de recerca i la creativitat en els diferents àmbits del coneixement humà.
En Miquel hi ha participat en la categoria corresponent a treballs individuals relacionats amb les arts, les humanitats, les ciències socials o les ciències jurídiques amb un estudi titulat Felanitx durant la Primera República (1873).
El professor que ha assessorat l’alumne en la realització del treball ha estat Rafel Puigserver, del Departament de ciències socials, el qual havia ressaltat des del primer moment la gran qualitat del treball.
El premi, que es lliurarà dia 2 de juliol, és doble. Per una part, en Miquel rebrà la matrícula gratuïta del primer curs complet de qualsevol titulació oficial de la Universitat de les Illes Balears per al curs 2018-19 i l’estada gratuïta durant el primer mes a la seva Residència d’Estudiants. Per altra banda, el professor rebrà un val de 300 euros per a l’adquisició de llibres, música, material informàtic o educatiu.
Atesos els resultats assolits aquest curs per en Miquel tant en el pla acadèmic com en els premis esmentats, consideram que no queda cap dubte de les seves grans capacitats, per la qual cosa li auguram un futur ple de ventures.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Memorial de Tabarka

ELS ALUMNES DE 1R D  OPINEN SOBRE  MEMORIAL DE TABARKA Tots els alumnes de 1r d'ESO han llegit, durant aquest segon trimestre que acaba, una novel·la de Ponç Pons titulada Memorial de Tabarka . En acabar-la han escrit la seva opinió i en aquesta ocasió us en publicam una mostra dels alumnes de 1r D. Ha estat molt interessant. Per a mi  és molt difícil que m'agradi un llibre perquè no m' agrada gens llegir. En tot moment hi ha hagut acció. El meu personatge preferit ha estat Enzo perquè ha estat molt divertit.(J. Viñas)   M'ha agradat ja que a mi m'agraden els llibres d'aventures, misteri i amor . La part que més m'agrada és quan tots aconsegueixen alliberar-se d'Aben Yusuf. La part que menys m'agrada és el diàleg entre els frares . El personatge que més m'agrada és Ismael perquè és un nin molt valent i aconsegueix un pare bo i valent .(A. Collado) Molt entretengut perquè a mi m'agraden molt els llibres d...

Projecte cotxe elèctric

CURSA DE COTXES ELÈCTRICS El departament de tecnologia del nostre centre no s'atura de sorprendre'ns amb activitats que tenen com a protagonistes els treballs fets pels alumnes. En aquesta ocasió els alumnes de 3r d'ESO  han hagut de construir uns cotxets elèctrics  que després han enfrontat entre si en dos tipus de curses  de velocitat: un circuit  en línia recta i una prova d'habilitat en un circuit  en ziga-zaga. A l'hora de construir els cotxets els alumnes havien de tenir en compte aquests requisits: Els cotxes han d´estar impulsats per dos motors elèctrics. Han de tenir unes d imensions màximes 30x20 cm. Han de disposar d´un comandament per fil on hi haurà els dispositius de control i les piles. Es poden utilitzar diversos materials per construir els cotxes . El cotxe ha de tenir un interruptor general ON/OFF. Han disposat de 10 classes per construir-los. Les curses s'han efectuat al hall de l...

Més de 25 anys educant

Des del blog i durant aquest curs volem donar a conèixer els components dels nostre claustre. Començarem, en aquest article, amb el professorat   experimentat i que  duu  més de 25 anys dedicats a l'ensenyament. Ens interessa descobrir les circumstàncies professionals de cada un, els canvis significatius que han viscut, els aspectes que valoren més positivament de la seva tasca i algunes de les anècdotes que els duen més records. Per això hem fet una enquesta on es recollien aquestes qüestions. Començarem referint-nos als canvis més significatius que en conjunt hi destaquen: En primer lloc i com era d'esperar hi predomina el canvi que ha suposat l' ús de les noves tecnologies a l'aula (pissarra digital, ordinadors portàtils, connexió a internet, xarxa informàtica...)  i al centre (comunicacions diverses, faltes, butlletins de notes...).  També s'hi destaquen, per una banda, l' arribada d'alumnes de 1r i 2n d'ESO , la q ual cosa...