Passa al contingut principal

Memorial de Tabarka

ELS ALUMNES DE 1R D 
OPINEN SOBRE 
MEMORIAL DE TABARKA



Tots els alumnes de 1r d'ESO han llegit, durant aquest segon trimestre que acaba, una novel·la de Ponç Pons titulada Memorial de Tabarka. En acabar-la han escrit la seva opinió i en aquesta ocasió us en publicam una mostra dels alumnes de 1r D.

Ha estat molt interessant. Per a mi  és molt difícil que m'agradi un llibre perquè no m' agrada gens llegir. En tot moment hi ha hagut acció. El meu personatge preferit ha estat Enzo perquè ha estat molt divertit.(J. Viñas)
 
M'ha agradat ja que a mi m'agraden els llibres d'aventures, misteri i amor . La part que més m'agrada és quan tots aconsegueixen alliberar-se d'Aben Yusuf. La part que menys m'agrada és el diàleg entre els frares . El personatge que més m'agrada és Ismael perquè és un nin molt valent i aconsegueix un pare bo i valent .(A. Collado)


Molt entretengut perquè a mi m'agraden molt els llibres d'aventures. M'he sentit més identificada amb en Gunhar perquè ajuda  les persones. El que més m'ha agradat ha estat quan en Gunhar va voler ajudar  n'Ismael i  es va convertir en el seu pare. La part que menys m'ha agradat és quan n'Aben Yusuf va obligar  en Gunhar a lluitar. (A.M.Nicolau)

Al principi trobava que el llibre era avorrit però al final m'ha agradat. Jo no tenc un personatge preferit però he trobat que era molt graciós quan Aben Yusuf feia comentaris "verds". La meva escena preferida és quan feien l'elixir amb tots aquells ingredients estranys. I aquesta  és una part divertida com el començament del capítol 23 perquè feia comentaris graciosos com: "No en deixaré cap de viva" (referint-se a les esclaves). I quan ho llegíem tots ens posàvem a riure molt. (A. Piñero)


M'ha agradat perquè, encara que tenia parts avorrides, moltes eren entretengudes i fins i tot divertides. Al principi pensava que no m' agradaria però no s'ha de valorar un llibre per la portada.
El personatge que menys m'ha agradat és Aben Yusuf, encara que donava un poc de d'emoció al llibre. (L. Salas)

M'ha agradat molt perquè hi havia molta acció  entretenguda i divertida. I trob que si et concentres pots imaginar  que estàs dins  la història i tenir les mateixes sensacions que tenen els personatges i el personatge que m'ha agradat més ha estat en Gunhar per demostrar la seva valentia, la seva sinceritat i el  gran cor que té. (T. B. Adrover)

Aquest llibre m'ha agradat molt, m'ha fet valorar la dignitat i l'entrega a les persones que més s'estimen.  El personatge amb qui  més m'he identificat  ha estat N'Ismael, perquè és un fill i sé el que se sent en veure el teu pare que s'allunya o una altra cosa parescuda.  Hi ha hagut una escena molt avorrida, quan els Frares xerraven amb en Gunhar i la més fascinant i divertida ha estat quan va hi  haver el mal temps al vaixell. També m'ha fet sentir més passió per la vela i les seves característiques ja que som marinera i m'he pogut posar a la pell dels persontatges. ( A. C. González)

A mi, normalment, aquestes històries no em solen agradar gens ja que m'agrada més llegir sobre amor i coses així. Però amb aquest llibre m'he adonat que no només els llibres d'amor són interessants, sinó que també ho poden ser aquests llibres d'aventures. Així que si li he de posar una puntuació de l'1 al 100, li posaria un 100. (L. Munch)


 

Comentaris

  1. Calcu me pot explicar de lo sé tracta? Dema tenc un examen I ns com fe-lo

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Projecte cotxe elèctric

CURSA DE COTXES ELÈCTRICS El departament de tecnologia del nostre centre no s'atura de sorprendre'ns amb activitats que tenen com a protagonistes els treballs fets pels alumnes. En aquesta ocasió els alumnes de 3r d'ESO  han hagut de construir uns cotxets elèctrics  que després han enfrontat entre si en dos tipus de curses  de velocitat: un circuit  en línia recta i una prova d'habilitat en un circuit  en ziga-zaga. A l'hora de construir els cotxets els alumnes havien de tenir en compte aquests requisits: Els cotxes han d´estar impulsats per dos motors elèctrics. Han de tenir unes d imensions màximes 30x20 cm. Han de disposar d´un comandament per fil on hi haurà els dispositius de control i les piles. Es poden utilitzar diversos materials per construir els cotxes . El cotxe ha de tenir un interruptor general ON/OFF. Han disposat de 10 classes per construir-los. Les curses s'han efectuat al hall de l...

Festa de comiat de 4t d'ESO

ELS ALUMNES DE 4t D'ESO FINALITZEN ELS ESTUDIS AMB UNA FESTA La festa va consistir en un berenar a l'entrada de l'institut i  un acte a l'auditori de Felanitx que va comptar amb una actuació musical per part d'alguns alumnes, una recopilació de fotografies dels quatre cursos d'ESO, una aportació oral de cada grup, el lliurament de diplomes per part dels tutors i un parlament final del director. APORTACIÓ DEL ALUMNES: Tot això que durant quatre o més anys hem anat construint, demà acaba i possiblement no oblidarem mai el que hem passat aquest curs perquè és el quart. Aquí s'acaba una etapa. En aquesta etapa hem fet amics que ens duraran per sempre, hem conegut persones que potser no tornarem a veure o amb qui no tornarem parlar mai més. Però no oblidarem això, en podeu estar segurs, perquè, per poc que sigui, alguna cosa hem viscut junts, per petita que sigui. Creis que hi ha algú que mai no hagi vessat unes llàgrimes amargues, obertament ...

Cerimònia de graduació dels alumnes de 2n de Batxillerat

Dia 8 de juny els alumnes que enguany han acabat 2n de Batxillerat han celebrat la seva graduació amb una gran festa a l'Institut. La directora va oferir un discurs molt emotiu i encoratjador per acomiadar els nostres alumnes Els alumnes d'Anàlisi Musical varen oferir una actuació que va ser molt aplaudida Els alumnes de 2n A amb la seva tutora, després de rebre el diploma Els alumnes de 2n A llegiren el seu discurs, molt original i amb qualque referència filosòfica Els alumnes de 2n B després de rebre el seu diploma El alumnes de 2n B llegint el seu discurs, que us transcrivim més avall Els alumnes de 2n C amb la seva tutora Els alumnes de 2n C també havien preparat un discurs, ple de records de bons moments compartits A continuació us oferim el discurs de 2n B, que ens han fet arribar: DISCURS GRADUACIÓ Volem començar aquest discurs parlant sobre un setembre del 2016. Una data que significava l’inici dels dos cursos ...