Salta al contingut principal

Col·loqui amb exalumnes

 LA VEU DE L'EXPERIÈNCIA


Un grup d'estudiants de 2n curs de Grau i de 2n curs de Cicle Superior han visitat com fa una sèrie d'anys el nostre centre per contar la seva experiència acadèmica i vital als nostres alumnes de 2n de batxillerat. Entre ells s'estableix un diàleg que els ajuda a resoldre dubtes i també a animar-los a emprendre aquesta aventura que aviat es trobaran.


Comentaris