Salta al contingut principal

Got talent

Des de la comissió de solidaritat volem fer-vos saber que enguany, en lloc del concert solidari, amb l’ajuda d’un parell d’alumnes de 3r d’ESO estam organitzant un GOT TALENT. I , des d'aquí, us volem animar a participar-hi. Tots hi teniu cabuda, no només els músics (sempre ben rebuts) sinó que també tots aquells que tengueu algun talent que vulgueu compartir.

L’acte tendrà lloc dia 22 de juny, que serà el darrer dia de classe, a la placeta de devora el bar d’alumnes. L’entrada serà una donació d’1 euro i la recaptació anirà destinada a Aldees Infantils SOS Catalunya, ONG amb la qual el nostre centre té apadrinada una aldea a un poblet de Barcelona.

Us hi podeu inscriure fins a final de mes. Us esperam a l’hora del segon esplai a la petita sala de reunions que hi ha just al costat dels lavabos del professorat.


ANIMA’T A MOSTRAR EL TEU MILLOR TALENT!!!

Comissió de Solidaritat






Comentaris