A l'IES Felanitx commeram el Dia internacional de la dona, i ens adherim a les reivindicacions de la convocatòria d'atur internacinal de dones:
- Exigim als governs més mesures per eradicar la violència masclista.
- Contra la desigualtat salarial.
- Per una corresponsabilitat familiar i en els treballs de cura

Molt bé. Reivindicau. Encara que no puc sortir a la foto encara em sent un poc vostra i des de ca nostra també reivindic.
ResponEliminaGràcies, Aina. Sempre seràs un poc nostra i un poc d'aquí!
ResponElimina