Passa al contingut principal

Retratant l'institut


DESCRIPCIÓ EN IMATGES DE L'IES FELANITX (I)


L'objectiu d'aquesta primera passejada fotogràfica és recollir en una mostra els elements que configuren el paisatge diari de molts de nosaltres i que forma part de la nostra vida. Ens hem trobat amb uns aspectes que ens complauen més que d'altres i amb curiositats que ja ens són tan habituals que fins que no s'han enfocat amb la càmera poden passar desapercebudes. 
Les fotografies que apareixen a continuació no segueixen un ordre concret. La nostra selecció no pretén ser ni exhaustiva ni completa i tendrà continuïtat.


Un director dimitit



L'estètica d'algunes alumnes


Mural reivindicatiu

Les deixalles al hall

El blog a la sala de professors

Les bones notícies




Enreixats

La premsa intel·lectual

La bona publicitat

Els missatges negatius

Fils i fils


El racó de lectura de la biblioteca


L'estudi online


Els trofeus


Les guàrdies de pati

Una bona iniciativa

La gestió econòmica

La decoració de Secretaria


L'antiga aula de Palic


La decoració dels passadissos


Prenent el solellet

Bons cuidadors dels jardins

Brutor

En Jeroni jugant amb els alumnes


Les bicicletes dels alumnes

Els teclats molt bruts

Més fils

Taules brutes

Els alumnes treballant


Els alumnes descansant


Més brutor


La decoració dels jardiners

La selecció dels residus

En Toni Capó

Els vàters de les nines sense tapes

Papereres originals

Els pati de la llimonera

Na Marita amb bicicleta

Els jardins cuidats

Més brutor

Les carxoferes

Alumnes de taller

Més jardins


El xalet

Les motxilles

Taller de psicologia


Més brutor

Més trofeus



Temps d'esplai



Sense paraules

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Memorial de Tabarka

ELS ALUMNES DE 1R D  OPINEN SOBRE  MEMORIAL DE TABARKA Tots els alumnes de 1r d'ESO han llegit, durant aquest segon trimestre que acaba, una novel·la de Ponç Pons titulada Memorial de Tabarka . En acabar-la han escrit la seva opinió i en aquesta ocasió us en publicam una mostra dels alumnes de 1r D. Ha estat molt interessant. Per a mi  és molt difícil que m'agradi un llibre perquè no m' agrada gens llegir. En tot moment hi ha hagut acció. El meu personatge preferit ha estat Enzo perquè ha estat molt divertit.(J. Viñas)   M'ha agradat ja que a mi m'agraden els llibres d'aventures, misteri i amor . La part que més m'agrada és quan tots aconsegueixen alliberar-se d'Aben Yusuf. La part que menys m'agrada és el diàleg entre els frares . El personatge que més m'agrada és Ismael perquè és un nin molt valent i aconsegueix un pare bo i valent .(A. Collado) Molt entretengut perquè a mi m'agraden molt els llibres d...

Projecte cotxe elèctric

CURSA DE COTXES ELÈCTRICS El departament de tecnologia del nostre centre no s'atura de sorprendre'ns amb activitats que tenen com a protagonistes els treballs fets pels alumnes. En aquesta ocasió els alumnes de 3r d'ESO  han hagut de construir uns cotxets elèctrics  que després han enfrontat entre si en dos tipus de curses  de velocitat: un circuit  en línia recta i una prova d'habilitat en un circuit  en ziga-zaga. A l'hora de construir els cotxets els alumnes havien de tenir en compte aquests requisits: Els cotxes han d´estar impulsats per dos motors elèctrics. Han de tenir unes d imensions màximes 30x20 cm. Han de disposar d´un comandament per fil on hi haurà els dispositius de control i les piles. Es poden utilitzar diversos materials per construir els cotxes . El cotxe ha de tenir un interruptor general ON/OFF. Han disposat de 10 classes per construir-los. Les curses s'han efectuat al hall de l...

Més de 25 anys educant

Des del blog i durant aquest curs volem donar a conèixer els components dels nostre claustre. Començarem, en aquest article, amb el professorat   experimentat i que  duu  més de 25 anys dedicats a l'ensenyament. Ens interessa descobrir les circumstàncies professionals de cada un, els canvis significatius que han viscut, els aspectes que valoren més positivament de la seva tasca i algunes de les anècdotes que els duen més records. Per això hem fet una enquesta on es recollien aquestes qüestions. Començarem referint-nos als canvis més significatius que en conjunt hi destaquen: En primer lloc i com era d'esperar hi predomina el canvi que ha suposat l' ús de les noves tecnologies a l'aula (pissarra digital, ordinadors portàtils, connexió a internet, xarxa informàtica...)  i al centre (comunicacions diverses, faltes, butlletins de notes...).  També s'hi destaquen, per una banda, l' arribada d'alumnes de 1r i 2n d'ESO , la q ual cosa...