Passa al contingut principal

Retratant l'institut


DESCRIPCIÓ EN IMATGES DE L'IES FELANITX (I)


L'objectiu d'aquesta primera passejada fotogràfica és recollir en una mostra els elements que configuren el paisatge diari de molts de nosaltres i que forma part de la nostra vida. Ens hem trobat amb uns aspectes que ens complauen més que d'altres i amb curiositats que ja ens són tan habituals que fins que no s'han enfocat amb la càmera poden passar desapercebudes. 
Les fotografies que apareixen a continuació no segueixen un ordre concret. La nostra selecció no pretén ser ni exhaustiva ni completa i tendrà continuïtat.


Un director dimitit



L'estètica d'algunes alumnes


Mural reivindicatiu

Les deixalles al hall

El blog a la sala de professors

Les bones notícies




Enreixats

La premsa intel·lectual

La bona publicitat

Els missatges negatius

Fils i fils


El racó de lectura de la biblioteca


L'estudi online


Els trofeus


Les guàrdies de pati

Una bona iniciativa

La gestió econòmica

La decoració de Secretaria


L'antiga aula de Palic


La decoració dels passadissos


Prenent el solellet

Bons cuidadors dels jardins

Brutor

En Jeroni jugant amb els alumnes


Les bicicletes dels alumnes

Els teclats molt bruts

Més fils

Taules brutes

Els alumnes treballant


Els alumnes descansant


Més brutor


La decoració dels jardiners

La selecció dels residus

En Toni Capó

Els vàters de les nines sense tapes

Papereres originals

Els pati de la llimonera

Na Marita amb bicicleta

Els jardins cuidats

Més brutor

Les carxoferes

Alumnes de taller

Més jardins


El xalet

Les motxilles

Taller de psicologia


Més brutor

Més trofeus



Temps d'esplai



Sense paraules

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Projecte cotxe elèctric

CURSA DE COTXES ELÈCTRICS El departament de tecnologia del nostre centre no s'atura de sorprendre'ns amb activitats que tenen com a protagonistes els treballs fets pels alumnes. En aquesta ocasió els alumnes de 3r d'ESO  han hagut de construir uns cotxets elèctrics  que després han enfrontat entre si en dos tipus de curses  de velocitat: un circuit  en línia recta i una prova d'habilitat en un circuit  en ziga-zaga. A l'hora de construir els cotxets els alumnes havien de tenir en compte aquests requisits: Els cotxes han d´estar impulsats per dos motors elèctrics. Han de tenir unes d imensions màximes 30x20 cm. Han de disposar d´un comandament per fil on hi haurà els dispositius de control i les piles. Es poden utilitzar diversos materials per construir els cotxes . El cotxe ha de tenir un interruptor general ON/OFF. Han disposat de 10 classes per construir-los. Les curses s'han efectuat al hall de l...

Ramon Llull

L' INSTITUT COL·LABORA AL SETMANARI FELANITX El mes de novembre ha començat l'any Ramon Llull, coincident amb el setè cente n ari de la seva mort. Per aquest motiu el setmanari Felanitx ha publicat una edició especial amb una majoria d'articles sobre l'escriptor. El nostre centre hi ha col·laborat amb dos articles coordinats pel departament de català que  publicam a continuació.   ITINERARI LITERARI RAMON LLULL I LA CIUTAT DE MALLORCA El personatge Ramon Llull i la seva obra formen part especialment del curr í culum de 4t d'ESO i de 1r de Batxillerat. Els alumnes d'aquests cursos aprenen amb materials i metodologies diferents la importància de Llull per a la llengua catalana i la literatura. Durant una sèrie d'anys, des del departament de català de l'IES i inicialment amb col·laboració amb el departament de ciències socials, s'ha organitzat, per a ambdós nivells, una ruta fotogràfica per Palma amb l'o...

Festa de comiat de 4t d'ESO

ELS ALUMNES DE 4t D'ESO FINALITZEN ELS ESTUDIS AMB UNA FESTA La festa va consistir en un berenar a l'entrada de l'institut i  un acte a l'auditori de Felanitx que va comptar amb una actuació musical per part d'alguns alumnes, una recopilació de fotografies dels quatre cursos d'ESO, una aportació oral de cada grup, el lliurament de diplomes per part dels tutors i un parlament final del director. APORTACIÓ DEL ALUMNES: Tot això que durant quatre o més anys hem anat construint, demà acaba i possiblement no oblidarem mai el que hem passat aquest curs perquè és el quart. Aquí s'acaba una etapa. En aquesta etapa hem fet amics que ens duraran per sempre, hem conegut persones que potser no tornarem a veure o amb qui no tornarem parlar mai més. Però no oblidarem això, en podeu estar segurs, perquè, per poc que sigui, alguna cosa hem viscut junts, per petita que sigui. Creis que hi ha algú que mai no hagi vessat unes llàgrimes amargues, obertament ...