Participació a l'Olimpíada d'Economia Escrita per No diguis dois IES Felanitx de maig 30, 2018 El 26 d'abril n'Apol·lònia Cerdà, na Maria Antònia Palmer, en Sergio Algaba i na Miriam Gil, de 2n de Batxillerat A i B han visitat la UIB per partipar a l'Olimpíada d'Economia. Comparteix Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Etiquetes Alumnat Economia Comparteix Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada