Passa al contingut principal

Torneig del bocata i Torneig Ferrero Rocher

Durant el primer trimestre, els alumnes de quart i primer de Batxillerat hem fet un Torneig del bocata (4t d'ESO), i un Torneig del Ferrero Rocher (1r de Batxillerat) a Educació Física.
Els alumnes de quart hem jugat a handbol. Per començar, al principi vam practicar un poc la tècnica per saber passar-nos la pilota i aprendre a tirar bé. La professora va fer uns equips que després de dues sessions va modificar per equilibrar-los. Durant el torneig els alumnes ens vam divertir jugant, i vam aprendre les normes de l'handbol passant-ho bé. Al final del torneig vam afegir una nova norma, els nins només podien fer gol tirant picat, ja que ells tenen més força que les nines. Al final hi va haver un equip guanyador. Cada gol fet eren 5 cm de bocata. Els dos equips perdedors havien de fer parelles de dos i havien de fer un bocata d'un metre a una persona de l'equip guanyador. Els alumnes de quart hem disfrutat molt del torneig aquest trimestre, encara que alguns alumnes pensen que el bocata hauria d'haver estat més gran.
Els alumnes de primer de batxillerat hem jugat a vòlei. Amb el vòlei la professora també va intentar fer els equips equilibrats, per no fer un equip molt bo i un de pèssim. El vòlei és un esport que agrada molt a quasi tots els alumnes, ja que molts, durant l'estiu participen al torneig de vòlei platja a Cala Marçal. Al final del torneig, com els de quart, també hi va haver un guanyador. En aquest cas, els alumnes de l'equip perdedor havien d'entregar un Ferrero Rocher als guanyadors. Segons l'opinió dels alumnes de batxillerat, el tornarien a repetir i va agradar moltíssim.
Júlia Nicolau
4t d'ESO A








Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Projecte cotxe elèctric

CURSA DE COTXES ELÈCTRICS El departament de tecnologia del nostre centre no s'atura de sorprendre'ns amb activitats que tenen com a protagonistes els treballs fets pels alumnes. En aquesta ocasió els alumnes de 3r d'ESO  han hagut de construir uns cotxets elèctrics  que després han enfrontat entre si en dos tipus de curses  de velocitat: un circuit  en línia recta i una prova d'habilitat en un circuit  en ziga-zaga. A l'hora de construir els cotxets els alumnes havien de tenir en compte aquests requisits: Els cotxes han d´estar impulsats per dos motors elèctrics. Han de tenir unes d imensions màximes 30x20 cm. Han de disposar d´un comandament per fil on hi haurà els dispositius de control i les piles. Es poden utilitzar diversos materials per construir els cotxes . El cotxe ha de tenir un interruptor general ON/OFF. Han disposat de 10 classes per construir-los. Les curses s'han efectuat al hall de l...

Ramon Llull

L' INSTITUT COL·LABORA AL SETMANARI FELANITX El mes de novembre ha començat l'any Ramon Llull, coincident amb el setè cente n ari de la seva mort. Per aquest motiu el setmanari Felanitx ha publicat una edició especial amb una majoria d'articles sobre l'escriptor. El nostre centre hi ha col·laborat amb dos articles coordinats pel departament de català que  publicam a continuació.   ITINERARI LITERARI RAMON LLULL I LA CIUTAT DE MALLORCA El personatge Ramon Llull i la seva obra formen part especialment del curr í culum de 4t d'ESO i de 1r de Batxillerat. Els alumnes d'aquests cursos aprenen amb materials i metodologies diferents la importància de Llull per a la llengua catalana i la literatura. Durant una sèrie d'anys, des del departament de català de l'IES i inicialment amb col·laboració amb el departament de ciències socials, s'ha organitzat, per a ambdós nivells, una ruta fotogràfica per Palma amb l'o...

Festa de comiat de 4t d'ESO

ELS ALUMNES DE 4t D'ESO FINALITZEN ELS ESTUDIS AMB UNA FESTA La festa va consistir en un berenar a l'entrada de l'institut i  un acte a l'auditori de Felanitx que va comptar amb una actuació musical per part d'alguns alumnes, una recopilació de fotografies dels quatre cursos d'ESO, una aportació oral de cada grup, el lliurament de diplomes per part dels tutors i un parlament final del director. APORTACIÓ DEL ALUMNES: Tot això que durant quatre o més anys hem anat construint, demà acaba i possiblement no oblidarem mai el que hem passat aquest curs perquè és el quart. Aquí s'acaba una etapa. En aquesta etapa hem fet amics que ens duraran per sempre, hem conegut persones que potser no tornarem a veure o amb qui no tornarem parlar mai més. Però no oblidarem això, en podeu estar segurs, perquè, per poc que sigui, alguna cosa hem viscut junts, per petita que sigui. Creis que hi ha algú que mai no hagi vessat unes llàgrimes amargues, obertament ...