Passa al contingut principal

Torneig del bocata i Torneig Ferrero Rocher

Durant el primer trimestre, els alumnes de quart i primer de Batxillerat hem fet un Torneig del bocata (4t d'ESO), i un Torneig del Ferrero Rocher (1r de Batxillerat) a Educació Física.
Els alumnes de quart hem jugat a handbol. Per començar, al principi vam practicar un poc la tècnica per saber passar-nos la pilota i aprendre a tirar bé. La professora va fer uns equips que després de dues sessions va modificar per equilibrar-los. Durant el torneig els alumnes ens vam divertir jugant, i vam aprendre les normes de l'handbol passant-ho bé. Al final del torneig vam afegir una nova norma, els nins només podien fer gol tirant picat, ja que ells tenen més força que les nines. Al final hi va haver un equip guanyador. Cada gol fet eren 5 cm de bocata. Els dos equips perdedors havien de fer parelles de dos i havien de fer un bocata d'un metre a una persona de l'equip guanyador. Els alumnes de quart hem disfrutat molt del torneig aquest trimestre, encara que alguns alumnes pensen que el bocata hauria d'haver estat més gran.
Els alumnes de primer de batxillerat hem jugat a vòlei. Amb el vòlei la professora també va intentar fer els equips equilibrats, per no fer un equip molt bo i un de pèssim. El vòlei és un esport que agrada molt a quasi tots els alumnes, ja que molts, durant l'estiu participen al torneig de vòlei platja a Cala Marçal. Al final del torneig, com els de quart, també hi va haver un guanyador. En aquest cas, els alumnes de l'equip perdedor havien d'entregar un Ferrero Rocher als guanyadors. Segons l'opinió dels alumnes de batxillerat, el tornarien a repetir i va agradar moltíssim.
Júlia Nicolau
4t d'ESO A








Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Projecte cotxe elèctric

CURSA DE COTXES ELÈCTRICS El departament de tecnologia del nostre centre no s'atura de sorprendre'ns amb activitats que tenen com a protagonistes els treballs fets pels alumnes. En aquesta ocasió els alumnes de 3r d'ESO  han hagut de construir uns cotxets elèctrics  que després han enfrontat entre si en dos tipus de curses  de velocitat: un circuit  en línia recta i una prova d'habilitat en un circuit  en ziga-zaga. A l'hora de construir els cotxets els alumnes havien de tenir en compte aquests requisits: Els cotxes han d´estar impulsats per dos motors elèctrics. Han de tenir unes d imensions màximes 30x20 cm. Han de disposar d´un comandament per fil on hi haurà els dispositius de control i les piles. Es poden utilitzar diversos materials per construir els cotxes . El cotxe ha de tenir un interruptor general ON/OFF. Han disposat de 10 classes per construir-los. Les curses s'han efectuat al hall de l...

Festa de comiat de 4t d'ESO

ELS ALUMNES DE 4t D'ESO FINALITZEN ELS ESTUDIS AMB UNA FESTA La festa va consistir en un berenar a l'entrada de l'institut i  un acte a l'auditori de Felanitx que va comptar amb una actuació musical per part d'alguns alumnes, una recopilació de fotografies dels quatre cursos d'ESO, una aportació oral de cada grup, el lliurament de diplomes per part dels tutors i un parlament final del director. APORTACIÓ DEL ALUMNES: Tot això que durant quatre o més anys hem anat construint, demà acaba i possiblement no oblidarem mai el que hem passat aquest curs perquè és el quart. Aquí s'acaba una etapa. En aquesta etapa hem fet amics que ens duraran per sempre, hem conegut persones que potser no tornarem a veure o amb qui no tornarem parlar mai més. Però no oblidarem això, en podeu estar segurs, perquè, per poc que sigui, alguna cosa hem viscut junts, per petita que sigui. Creis que hi ha algú que mai no hagi vessat unes llàgrimes amargues, obertament ...

Cerimònia de graduació dels alumnes de 2n de Batxillerat

Dia 8 de juny els alumnes que enguany han acabat 2n de Batxillerat han celebrat la seva graduació amb una gran festa a l'Institut. La directora va oferir un discurs molt emotiu i encoratjador per acomiadar els nostres alumnes Els alumnes d'Anàlisi Musical varen oferir una actuació que va ser molt aplaudida Els alumnes de 2n A amb la seva tutora, després de rebre el diploma Els alumnes de 2n A llegiren el seu discurs, molt original i amb qualque referència filosòfica Els alumnes de 2n B després de rebre el seu diploma El alumnes de 2n B llegint el seu discurs, que us transcrivim més avall Els alumnes de 2n C amb la seva tutora Els alumnes de 2n C també havien preparat un discurs, ple de records de bons moments compartits A continuació us oferim el discurs de 2n B, que ens han fet arribar: DISCURS GRADUACIÓ Volem començar aquest discurs parlant sobre un setembre del 2016. Una data que significava l’inici dels dos cursos ...