Salta al contingut principal

Festival Pedal

 REIVINDICANT LA BICICLETA

Dilluns 21 de desembre tota la comunitat educativa va fer una sortida a fi de revifar l'ús de la bicicleta que darrerament s'ha vist minvat. En aquesta ocasió es va organitzar una altra edició del FESTIVAL PEDAL que enguany va consistir  en les següents rutes:

AMB BICICLETA: 

- DOLÇA: Ruta circular plana per camins rurals des de l'Institut fins a Porreres.
- SALADA: Ruta circular per camins empedrats i breus desnivells per Son Quelles.
- COENTA: Ruta circular pel Fangar i Sant Salvador amb desnivells constants per camins irregulars. 


A PEU:

- MARXAIRE 1: Institut - Sant Salvador - Institut (1r i 2n de Batxillerat)
- MARXAIRE 2: Institut - Son Mesquida - Institut (3r i 4t d'ESO)
- MARXAIRE 3: Institut - Creu de Sant Salvador - El Calvari - Institut (1r i 2n d'ESO)

La jornada es va organitzar de la següent manera: Després que els tutors passassin llista a les aules varen començar les diferents rutes a les 8.30h. En tornar, a les 12.30h tots reunits a les pistes del pati del centre va tenir lloc un bon berenar  patrocinat per l'Ajuntament. 

El dia va començar ple de boira però es va anar  aclarint i va acabar sent un bon matí assolellat.

 ABANS DE PARTIR

 






  CAP A SON MESQUIDA




Varen poder visitar el betlem de Son Mesquida



 TORNANT DE PORRERES



A SANT SALVADOR










A S'HORTA




AL CALVARI





PEL FANGAR I PER SANT SALVADOR







 BERENAR  PER A TOTHOM


Comentaris