Salta al contingut principal

Darrer dia de classe





Hem acabat el trimestre i com cada any el darrer dia, l'hem dedicat a acomiadar-lo amb les següents activitats:

  • Neteja d'aules.
  • Xocolatada solidària, com sempre boníssima. (La comissió de solidaritat destina la recaptació a "Aldeas Infantiles". http://www.aldeasinfantiles.es/Conocenos/Pages/default.aspx). 



  • Concert de nadales.




  •  Lliurament de premis de decoració d'aula de 1r i 2n d'ESO.



Vegeu alguns detalls de les aules decorades.




  • Lliurament de butlletins de notes. 


  • I, per acabar, una representació del professorat per desitjar-vos unes bones vacances.




Des del blog volem desitjar, especialment, un Bon Nadal i un millor any 2015  a la nostra companya de comissió,  FRANCISCA ARTIGUES.




MOLTS D'ANYS A TOTS I 
BONES FESTES!



Comentaris