Salta al contingut principal

Manifestació docents 22 de maig

ALGUNS PROFESSORS CONTINUEN MANIFESTANT-SE

Dia 22 de maig a les 19.00h unes tres mil persones es reuniren davant la Delegació de Govern i realitzaren una manifestació fins al Consolat de Mar. La concentració va servir per comprovar i mantenir viu l'esperit de lluita d'un curs que no va començar ni ha estat ni acabarà amb normalitat.
















Comentaris