Salta al contingut principal

Castell de Santueri

Dimecres els alumnes de 2n d'ESO A i D varen anar d'excursió al Castell de Santueri i, tal i com us vàrem dir ahir a Instagram, aquí teniu totes les fotos:











Comentaris