Castell de Santueri Escrita per No diguis dois IES Felanitx de novembre 17, 2017 Dimecres els alumnes de 2n d'ESO A i D varen anar d'excursió al Castell de Santueri i, tal i com us vàrem dir ahir a Instagram, aquí teniu totes les fotos: Comparteix Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comparteix Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada