Intercanvi Escrita per No diguis dois IES Felanitx de setembre 29, 2017 Avui dematí s'han acabat de preparar els darrers detalls per rebre, dilluns que ve, els alumnes de l'intercanvi que, des de fa anys, l'IES Felanitx fa amb un institut de Dinamarca. Comparteix Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Etiquetes Alumnat Llengües estrangeres Professorat Viatges Comparteix Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada