Salta al contingut principal

Neteja del litoral

El proper 12 de maig els nostres alumnes de 3r d'ESO participaran en les activitats de neteja del litoral de Felanitx, juntament amb alumnes dels altres centres del municipi. Us anirem informant!


Comentaris