Neteja del litoral Escrita per No diguis dois IES Felanitx de maig 03, 2017 El proper 12 de maig els nostres alumnes de 3r d'ESO participaran en les activitats de neteja del litoral de Felanitx, juntament amb alumnes dels altres centres del municipi. Us anirem informant! Comparteix Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Etiquetes Alumnat Medi ambient Sortides Comparteix Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada