Passa al contingut principal

La Garangola (III) Guanyadors

Fa quatre anys, a la primera edició de La Garangola, el grup del nostre centre  participava i guanyava el concurs. 



Enguany, després de passar tres eliminatòries, l'IES Felanitx ha tornat a quedar vencedor, entre un total de 14 instituts de diferents llocs de la comarca. 
La darrera partida, al Teatre Municipal de Manacor i amb un  públic format per pares, amics i professors dels centres, ha enfrontat a la final  l'IES Mossèn Alcover, de Manacor, i l'IES Felanitx. 





Ha estat un joc en tot moment molt igualat tant pel factor sort com per l'habilitat dels concursants, però als darrers minuts, quan els dos equips estaven per dues preguntes, els concursants "felanitxers" han aconseguit els dos encerts sense perdre el torn i han acabats guanyadors.
La regidora de cultura de l'Ajuntament i la directora de l'Escola de mallorquí han felicitat els concursants i han lliurat els premis a cada equip. A més d'un llibre de llengua i un USB, el premi principal és un sopar per als vuit alumnes i els dos professors acompanyants i deu  entrades per a una obra de teatre de la fira de setembre.
Ha estat una experiència divertida, emocionant i encara que l'important és participar, ja sabem que guanyar fa riure!



Enhorabona, des del blog al grup de Manacor, que a més anava acompanyat de la professora Maria Antònia Mora que havia format part durant una sèrie d'anys del nostre departament de català, i en especial enhorabona als vuit alumnes ( M Rosa Andreu, Biel Fiol, Francesc Alzamora, Joan Toni Obrador, Dani Triguero, Miquel Àngel Roig, Margalida Adrover i Xisco Mas) del nostre primer de batxillerat i també al Departament de català representat pels professors Pere Grimalt i Aina Maria Mestre. 

ENHORABONA!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Memorial de Tabarka

ELS ALUMNES DE 1R D  OPINEN SOBRE  MEMORIAL DE TABARKA Tots els alumnes de 1r d'ESO han llegit, durant aquest segon trimestre que acaba, una novel·la de Ponç Pons titulada Memorial de Tabarka . En acabar-la han escrit la seva opinió i en aquesta ocasió us en publicam una mostra dels alumnes de 1r D. Ha estat molt interessant. Per a mi  és molt difícil que m'agradi un llibre perquè no m' agrada gens llegir. En tot moment hi ha hagut acció. El meu personatge preferit ha estat Enzo perquè ha estat molt divertit.(J. Viñas)   M'ha agradat ja que a mi m'agraden els llibres d'aventures, misteri i amor . La part que més m'agrada és quan tots aconsegueixen alliberar-se d'Aben Yusuf. La part que menys m'agrada és el diàleg entre els frares . El personatge que més m'agrada és Ismael perquè és un nin molt valent i aconsegueix un pare bo i valent .(A. Collado) Molt entretengut perquè a mi m'agraden molt els llibres d...

Projecte cotxe elèctric

CURSA DE COTXES ELÈCTRICS El departament de tecnologia del nostre centre no s'atura de sorprendre'ns amb activitats que tenen com a protagonistes els treballs fets pels alumnes. En aquesta ocasió els alumnes de 3r d'ESO  han hagut de construir uns cotxets elèctrics  que després han enfrontat entre si en dos tipus de curses  de velocitat: un circuit  en línia recta i una prova d'habilitat en un circuit  en ziga-zaga. A l'hora de construir els cotxets els alumnes havien de tenir en compte aquests requisits: Els cotxes han d´estar impulsats per dos motors elèctrics. Han de tenir unes d imensions màximes 30x20 cm. Han de disposar d´un comandament per fil on hi haurà els dispositius de control i les piles. Es poden utilitzar diversos materials per construir els cotxes . El cotxe ha de tenir un interruptor general ON/OFF. Han disposat de 10 classes per construir-los. Les curses s'han efectuat al hall de l...

Més de 25 anys educant

Des del blog i durant aquest curs volem donar a conèixer els components dels nostre claustre. Començarem, en aquest article, amb el professorat   experimentat i que  duu  més de 25 anys dedicats a l'ensenyament. Ens interessa descobrir les circumstàncies professionals de cada un, els canvis significatius que han viscut, els aspectes que valoren més positivament de la seva tasca i algunes de les anècdotes que els duen més records. Per això hem fet una enquesta on es recollien aquestes qüestions. Començarem referint-nos als canvis més significatius que en conjunt hi destaquen: En primer lloc i com era d'esperar hi predomina el canvi que ha suposat l' ús de les noves tecnologies a l'aula (pissarra digital, ordinadors portàtils, connexió a internet, xarxa informàtica...)  i al centre (comunicacions diverses, faltes, butlletins de notes...).  També s'hi destaquen, per una banda, l' arribada d'alumnes de 1r i 2n d'ESO , la q ual cosa...