No a la llei de símbols Escrita per No diguis dois IES Felanitx de desembre 20, 2013 PROTESTA PER L'APROVACIÓ DE LA LLEI DE SÍMBOLS Alumnes, professors i personal no docent desitja BON NADAL de la millor manera que sap: protestant per la política educativa del Govern i per l'actual aprovació de la llei de símbols. Comparteix Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Etiquetes Reivindicacions Comparteix Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada