Salta al contingut principal

No a la llei de símbols

PROTESTA PER L'APROVACIÓ DE LA LLEI DE SÍMBOLS

Alumnes, professors i personal no docent desitja BON NADAL de la millor manera que sap: protestant  per la política educativa del Govern i per l'actual aprovació de la llei de símbols.


Comentaris