Passa al contingut principal

Goodbye, Richard

ELS ALUMNES D'ANGLÈS I L'AUXILIAR DE CONVERSA D'ENGUANY S'ACOMIADEN

My year at IES Felanitx

Where do I start? It by far exceeded any expectations I had going into the year. I had previously done the program for a year in France in two different primary schools and so I was very much excited, although slightly nervous about doing a year at secondary level.

I arrived on my first day by bus to meet the director, amidst the strikes and two school exchanges (with Denmark and Sweden) to discuss my timetable and meet the teachers in the English department.

I spent the year working with 1eso, 2eso and 3eso, focusing primarily on speaking and conversation. It quickly became clear to me that everybody was very welcoming, both teachers and students, and this made my settling in period very easy. We covered everything in class, from simply talking about our weekends to singing British songs and constructing role plays. I enjoyed conducting various projects with 2eso and 3eso which involved photo or video presentations of fictional stories, traditional Mallorcan food and local sights etc. The list is endless.

In May, I accompanied my two 3eso classes as part of the exchange along with two English teachers Toni and Carmen. I already had well established relationships with the students and teachers and this was probably the highlight of my year. Teaching is a career I want to pursue and the experiences I had both inside and outside the classroom are invaluable.

I cannot thank the school enough for the year it has given me. From the moment I walked through the door at 8am to the moment I left, everybody greeted me in the corridor whether they were teachers or students and whether I worked with them or not. A year to remember, thank you!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sortida de francès

 FRANÇA A LA VALL DE SÓLLER La sortida dels alumnes de francès de l'IES Felanitx i de l'IES Llucmajor a Sóller va tornar a ser tot un èxit... i aquest any n'hem celebrat la cinquena edició!! Per als estudiants va ser una gran oportunitat per aprendre francès amb gent nova i per mitjà d'activitats diferents. També per conèixer llocs per a alguns desconeguts i per a d'altres va ser l'ocasió de veure'ls amb uns altres ulls. Vàrem aprendre el significat de les paraules: AMISTAT, COMPANYONIA, TREBALL EN EQUIP, SORTIR DE LA ZONA DE SEGURETAT... Una experiència inoblidable.                        Joan Toni Obrador. 4t ESO

Projecte cotxe elèctric

CURSA DE COTXES ELÈCTRICS El departament de tecnologia del nostre centre no s'atura de sorprendre'ns amb activitats que tenen com a protagonistes els treballs fets pels alumnes. En aquesta ocasió els alumnes de 3r d'ESO  han hagut de construir uns cotxets elèctrics  que després han enfrontat entre si en dos tipus de curses  de velocitat: un circuit  en línia recta i una prova d'habilitat en un circuit  en ziga-zaga. A l'hora de construir els cotxets els alumnes havien de tenir en compte aquests requisits: Els cotxes han d´estar impulsats per dos motors elèctrics. Han de tenir unes d imensions màximes 30x20 cm. Han de disposar d´un comandament per fil on hi haurà els dispositius de control i les piles. Es poden utilitzar diversos materials per construir els cotxes . El cotxe ha de tenir un interruptor general ON/OFF. Han disposat de 10 classes per construir-los. Les curses s'han efectuat al hall de l'

Ramon Llull

L' INSTITUT COL·LABORA AL SETMANARI FELANITX El mes de novembre ha començat l'any Ramon Llull, coincident amb el setè cente n ari de la seva mort. Per aquest motiu el setmanari Felanitx ha publicat una edició especial amb una majoria d'articles sobre l'escriptor. El nostre centre hi ha col·laborat amb dos articles coordinats pel departament de català que  publicam a continuació.   ITINERARI LITERARI RAMON LLULL I LA CIUTAT DE MALLORCA El personatge Ramon Llull i la seva obra formen part especialment del curr í culum de 4t d'ESO i de 1r de Batxillerat. Els alumnes d'aquests cursos aprenen amb materials i metodologies diferents la importància de Llull per a la llengua catalana i la literatura. Durant una sèrie d'anys, des del departament de català de l'IES i inicialment amb col·laboració amb el departament de ciències socials, s'ha organitzat, per a ambdós nivells, una ruta fotogràfica per Palma amb l'o